Известие

Collapse
No announcement yet.

термостат 156ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • термостат 156ца

    вчера за втори път си смених термостата на моята 156ца 1.6 и отново седи до макс 70-75 градуса извън градско това нормално ли е .Майстора ми дето я прави вика малко над 70те градуса трябвало да държи някак си не съм съгласен ако може някой да помогне мерси предварително

  • #2
    Първоначално публикувано от veli4kov77 Покажи съобщение
    вчера за втори път си смених термостата на моята 156ца 1.6 и отново седи до макс 70-75 градуса извън градско това нормално ли е .Майстора ми дето я прави вика малко над 70те градуса трябвало да държи някак си не съм съгласен ако може някой да помогне мерси предварително
    Евентуално може да не е добре обезвъздушена в случай че смяната е с нов термостат ако е с употребяван може да си е бил неизправен .
    sigpicAlfa 155 2.0 16v

    Comment


    • #3
      Що не пробваш да я закачиш на компютърна диагностика, за да ти покаже с точност до 1 градус температурата и да си спокоен ...

      Comment


      • #4
        При положение, че си с нов термостат и показанията на термометъра остават същите - сменил си стария ненужно.
        Залагам на темпратурен датчик - при AR67601 се намира на блока на двигателя, в останалите случаи (AR32102, AR32103, AR32104) е навит в корпуса на термостата.
        Успех,
        156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
        Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

        Comment


        • #5
          От друга страна, ей този лаф

          Първоначално публикувано от veli4kov77 Покажи съобщение
          Майстора ми дето я прави вика малко над 70те градуса трябвало да държи
          ме кара да се ужасявам що за "майстор" имаш...
          Две черни перли...

          Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от veli4kov77 Покажи съобщение
            вчера за втори път си смених термостата на моята 156ца 1.6 и отново седи до макс 70-75 градуса извън градско това нормално ли е .Майстора ми дето я прави вика малко над 70те градуса трябвало да държи някак си не съм съгласен ако може някой да помогне мерси предварително
            Колега а ти защо мислиш че държи 70-75 ?
            sigpic
            Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
            BMW 316 Compact '95

            Comment


            • #7
              значи стария държеше 60 извън и 70 градско а новия държи 70-75 извън и 75 и малко 78 да кажем градско климатроника си работи добре но не знам от какво може да е освен да я закача на елкон и да видим дали показва вярно .пп никой не написа колко са нормалните градуси които трябва да държи според мене са 85-90

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
                Колега а ти защо мислиш че държи 70-75 ?
                Колега погледни това и това. Не случайно те попитах защо мислиш че държи 70-75 градуса...
                sigpic
                Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                BMW 316 Compact '95

                Comment


                • #9
                  А я се запитайте. На -10 градуса на дълъг път с икономично каране колко трябва да държи? Кое да го загрее тоя мотор толкова, че -10 градуса струя на въздуха да не може да го охлади? Моя термостат е изправен отваря ня 83 гр. И като карам из града или извън града по лек баир при -10 външна температура държи 83 - 85 градуса. Тръгна ли да пускам някои дълъг наклон и пада и под 80. И ако нямате и кора под мотора не се чудете защо пада температурата. Плюс това при мен когато стрелката покаже 70 реално съм на 83 по-компютър. Таблото ми лъже както и на повечето 156.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Ами то си е толкова моята като подмине чертичката с 2-3 мм си е 80 градуса. така че това че чертичката е между 50 и 90 не означава че е 70 градуса. По спомен в средния диапазон стрелката се мести повече а градусите се покачват по малко (ако ме разбра)
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Така е. Преди няколко дни и аз спусках един наклон от колкото 5, 6 км. В кът-офф режим температурата падна под 80 (под въпросната средна стрелкичка). в Тези студове няма как
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        .

                        Аз топъл 16 клапанов мотор извънградско не съм виждал.И 156-цата и на ГТВ-то извън града дори и в най-големите жеги слиза на 70-80.С Вернет каточе ли е по-добре от Бер.Малко повече крепи.Няма лек т'ва е дириджето.
                        155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                        1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                        GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                        ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                          Аз топъл 16 клапанов мотор извънградско не съм виждал.И 156-цата и на ГТВ-то извън града дори и в най-големите жеги слиза на 70-80.С Вернет каточе ли е по-добре от Бер.Малко повече крепи.Няма лек т'ва е дириджето.
                          на 146-цата в общи линии си седеше на 90 +/- независимо какво го правиш....
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                            Аз топъл 16 клапанов мотор извънградско не съм виждал.И 156-цата и на ГТВ-то извън града дори и в най-големите жеги слиза на 70-80.С Вернет каточе ли е по-добре от Бер.Малко повече крепи.Няма лек т'ва е дириджето.
                            Това не е точно така, ама както и да е
                            Просто не зависи с какъв термостат си, а на колко отваря...това е
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              .

                              На едната сложих Вернет , на другата Бер с надеждата,че ще има резултат ама нъцки.
                              Поне това е моето впечатлене...и от други 16V салати.
                              P.S.
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Просто не зависи с какъв термостат си, а на колко отваря...това е
                              Ако не се лъжа,Behr-Thomson и Vernet нямат варианти за градусите за Бензиновите Алфи
                              И о чудо онзи ден отиваме да вземем термостат на един колега с 8 клапанова 155(от Еврото с отстъпка),предлагат само Вернет,онлайн каталога само Вернет,кутийката Вернет,вътре Бер!
                              Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 04:03.
                              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                              Comment

                              Working...
                              X